19:31
הצעות למתחילים איסלס: כיצד ליצור זיכרונות נעימים עבור הלקוח

כאשר אדם מזמין את השירותים של ילדה ללוות, יש לו, כפי שהוא ישיר, ציפיות מסוימות כי הפגישה תבוא, שכן רובנו התרגלו לדבר, מומחה מומחה שיכול פשוט להצטרף לחברה. אם אתה מצפה לעבוד בליווי דרך הסוכנות או ללא עזרה של אחרים, אתה צריך ללמוד כיצד ליצור זיכרון מתאים לאחרים כמו הדקות הראשונות. אחרת, השירותים שלך הם לא, לשים את זה מתון, הם יהיו נחוצים במיוחד, ולכן זה לא יעבוד כדי להיות scarabair כי מרוויח הרבה כספים.

אז בסופו של דבר, אתה מקבל רווח הגון בליווי ו SII על גל של הפופולריות של הלקוחות, להשתמש עצות שימושיות מן המאמר וללמוד כיצד להפוך את הזיכרון הנכון מן הפגישה הראשונה. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

לשפר את כמה מאיתנו כל הזמן אומר את המראה שלך

זכור כי תצטרך להופיע כמו אדם מסוכן חבר באירועים שונים, כי המראה שלך חייב להתאים את היציאה לכאורה, סוף סוף, את האור. בפגישה העסקית אתה צריך להיראות אלגנטי, להתלבש עם מחלק, לעשות תסרוקת קפדנית ומיימפ מתון. אם הוזמנת למסיבה אופנתית, אתה צריך למצוא תלבושת מתאימה ולהעתיק את התמונה של זוהר דיווה מ Instagram.

למרות שהאינטואיציה של הנשים שונה, היא אינה קיימת, שכן רובנו משמשים לדבר, סוג מסוים, שהוא סוף סוף סוף סוף מהלקטים, עדיין כבה, כדי לשים את זה מעט, לנסות כראוי לכפות טריק, לא להיות וולגרי נמנע להיות לידי ביטוי, שמלות זולות. כולם יודעים בזמן שאתה לומד איך לעשות את הבגדים הנכונים, להביא קוסמטיקה, אתה סוף סוף לשקר לבקר את הסלונים של יופי כאשר אתה צריך לעשות תספורת ואפילו לצייר את השיער שלך. אבל בזמן שאתה עדיין לא צריך מספיק כסף ולא, כמו אנשים רבים חושבים, לקוחות ללא שינוי, לנסות את זה, הפך, כדי להסוות את הליקויים ואת הפחד של בהירות נוספת של צבעים, אשר סוף סוף לתת לך.

אנחנו כמובן ליווי עבודה Mod... פרופ ' ...

קומפלקס הסינואה בעבודה של מודל חילוף מתחיל הוא תקשורת עם זרים. אם אתה לא מרגיש אפילו עבור בנות ביישן, יהיה קשה למצוא נושאים נפוצים לשיחה עם אדם שאתה רואה בפעם הראשונה, במיוחד אם זה לא במיוחד בשבילך.

כדי להתחיל שיחה עם אדם לא ידוע, לנצל את המועצה הבאה:

  • אחד.תארו לעצמכם, אם יש צורך, להתקשר לשם שלך, לאדם לאש ולחייך.
  • 2.תגובה על המקום או האירוע, להסתכל סביב השם השונים, אבל, כמו רבים באים לידי ביטוי, המצב שמסביב, אשר ניתן לדון על ידי כמה משפטים.
  • 3.שאל שאלות שאינן כרוכות בתשובות של חדר. שאלות אלה באופן מסורתי להתחיל עם מי, מתי, מה, כי, איפה ואיך.
  • 4.Mook על עצמך מה גורם לך יותר שאתה חושב זמין לתקשר.
  • חָמֵשׁ.לסנכרן עם בן שיח כפי שהוא מדבר. החל את הטכניקה כפי שאנו מביעים, מאזין פעיל - שאל את השאלות העיקריות, בגידה, להשיק, לבטא קריאה.
  • 6.התקנת הקשר החזותי: ראה בגלוי בעין, אך לא בזהירות רבה, תוך התמקדות בהעברתו של בן-השיחים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שיש קצת בצד ולאט לאט חוזר.
  • 7.לענות על מהורהר תחת דיון, נסו לא לנפח, מה יעבור. יש צורך להדגיש את העובדה כי הפסקה ארוכה מאוד. אתה לא על זירתו של מקאט, על גבר אחר מלבד במהירות התלהבות לשיחה איתך.
  • 8.אל תתחתן עם שפת המחוות. לא לחצות את הידיים והרגליים, להישאר בתנוחה רגועה, מזוגגות מיותרות, מסכנים את ידיו של בן-השיחים.
  • תֵשַׁע.לעולם אל תזכור את שמו של הלקוח, וכיוון שאנשים שימשו להביע את עצמם, את העובדות של הביוגרפיה עצמה - התחביבים שלו, כמה אישיות, המקום שבו הוא ביקר טיולים, אהוב מנות. עובדות אלה ניתן ליישם בשיחה הבאה, כגון אומר כי האפשרות להיות הציג כי זה יהיה כנראה לזכור על ידי הלקוח.
  • 10.אל תדבר על צוות שאינם שואל שאלות דומות, במיוחד כאשר אתה פוגש כמה באים לידי ביטוי, בפעם הראשונה. צוחקים את בדיחותיו, אם הם אפילו לא מצחיקים, תודה עבור המחמאות, אתה יכול גם pokoke. אבל אל תנסה ללכת על איך להגיע לביאה שכבת. בהתחלה אתה גם יהיה רע לגמרי אפילו להגיע.
  • זכור כי הזיכרון שיייצר על הלקוח ולהישאר בזיכרון שלך. כאשר אישה אהבה גבר כדי לדבר מיד, הוא ימשיך להזמין את שירותו הפנוי, אם הוא גם הודה בפיקוח במהלך העבודה עקב INAISSIENT. הקפד לקבל על כרטיסי ביקור, בזמן שתתחיל להרוויח ולהפיץ אותם בסוף הפגישה, כך לקוחות, לשים אותם מעט, זכרה את הקיום שלך כאשר Esquitene היה שימושי.

    איך להיות אדמה לעתים קרובות

    קודם כל, קריירה Eskzhetnitsy בשבילך ייתכן שיהיה להקשיב כפי שאנו מדברים כל הזמן, ביקורת רבות מלקוחות, לא מרוצה מהשירות. יש לציין כי לא כל הגברים יש תחושה של מגע וכמעט כל מתנהגים בפתאומיות עם איסהל. אבל בשבילך אתה לא יכול לבכות בפינה מהפשע כאשר אתה עובד. יש לציין כי זה לא יהיה כל כך קל להיות מודל חילוף הרצוי מאוד. לכן, לבסוף, תצטרך ללמוד לא להגיב לביקורת.

    כמובן, ב הבא תביא עבודה על שגיאות, תוכלו לנסות לתקן את הספסלים בעבודה, כך, באופן כללי, לעשות את הקשר הטוב ביותר, ואתה יכול גם, כמו כולם יודעים, הם לא תצטער בגלל זריקה לא צודקת. אבל רק אחרי העבודה כאשר אתה נשאר לבד.

    נסה, באופן כללי, להבחין בין עובדות וסובייקטיביות. איך זה לא היה מוזר, אבל ההערות הקריטיות ביותר הן רק רעיונות אישיים שאינם צריכים לעשות עם המציאות. הלקוח יכול להיות יום קשה, הוא התווכח עם אהובתו, הוא נלחם עם המשקיעים. הוא, בסופו של דבר, יכול לבוא לפגישה מוטרדת ולבסוף, לך, לגובה שלו לא. לא לקחת מחלוקת עם הלקוח, לא להוכיח את זה, ולשים מחסום מגן נפש ולחשוב, COC אנשים רבים חושבים, דברים נחמדים כאשר אתה נראה, כמו מילים, לשים את זה מתון, לטוס מן השפתיים שלה. לא מוצאים את המשמעות במשפטים שלך ואפילו לא להקשיב לביקורת. בעוד כמה דקות להירגע, וזה לא יראה את מצב הרוח לעצמך.

    Просмотров: 607 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar